Fotomässan

Datum: 2010-11-27 || Tid: 23:14:05
Idag ringde klockan 07.05 vilket kändes lite sådär.. Jag gick upp som en zombie och vaknade inte riktigt till förns jag befann mig i den stora staden stockholm med Louise. Vi började med att hämta ut mitt superobjektiv och sedan begav vi oss vidare med tåget in till Älvsjö. Där var det tre mässor igång samtidigt vilket resulterade i sjukt mycket folk! En hel del galningar klädda som Darth Vader såg vi.. Men främst såg vi sjukt mycket fina bilder och många man ville ta med sig hem eller önskade att man själv hade tagit.

Ungefär vid klockan 14.00 hade vi typ gått runt hela stället två gånger och vi gäspade ikapp. Vi lyckades knipa två platser vid scenen där vi sedan satt och lyssnade på en intressant fotograf (dock jävligt långdragen!) och en duktig redigerare i ca två timmar. Efter det var vi så sjukt trötta så vi begav oss hemåt.

En otroligt mysig dag må jag säga! Dock har jag inga fina bilder att dela med mig av eftersom min kamera stannade hemma.

Här har vi dock en av favoriterna från mässans alla djurbilder:

Bilden är tagen av naturfotograf Frans Lanting och finns här. Pingvinen i mitten är så underbart söt!

Nä, nu hade jag faktiskt tänkt avsluta denna lördag på bästa sätt, plugga lite..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0