Kärlek

Datum: 2010-11-16 || Tid: 22:30:53
Om Johans drog är träning är min att fota. Om Johan blir till sig av ett nytt gym, blir jag till mig av att ett nytt objektiv. Jag har länge haft drömmen om att vara ägare till denna fina pingla!!

Canon EF 70-200/4,0 L USM <3


Jag blir så kär och jag lyckas alltid komma på mig själv med att plåga mig själv att läsa om det överallt. Ja för er som inte är så intresserade av den här typen av saker är det bara en ful svartvit klump, men ni ska veta att det är en oerhört välkonstruerad klump om man får låta lite nördigt snofsig! Problemet är dock att trots att det inte är jättedyrt för att vara ett så skarpt objektiv så känns det ju inte sådär jättestabilt att roffa 6 000:- från pengarna som ska gå till körkort.. Men samtidigt skulle jag inte ångra mig en sekund om jag väl gjorde det! DILEMMA!

 

En sak som är säker är dock att det ska bli mitt, kanske inte imorn, kanske inte nästa vecka men fan nästa månad iaf! heheh Förhoppsningsvis blir det en fetlön nästa månad som jag kan använda till denna sötnos <3

 

Oh Herregud vad klockan går fort på kvällen, hon var ju sju nyss! Nu blir det till att läsa lite svenska inför det 6 timmar långa provet imorn, omäsnkligt!

 

Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0