Misslyckat

Datum: 2010-11-14 || Tid: 21:37:41
Försökte mig på en liten mobilblogg för någon timme sedan när jag satt hemma hos mormor och morfar, men det misslyckades ju ser jag! Känner mig lite oteknisk nu må jag säga. En annan dålig sak är ju att vi har svenska nationella både tal och skriv den här veckan. Har inte ens kommit på vad jag ska prata om på talet vilket är redan på tisdag... Samtidigt har jag upptäckt att en historia artikel ska vara klar samma dag vilket känns jävligt ostabilt! Ville bara få ut mina inte så glada känslor just nu, men vi h¨ller hoppet uppe om att min lilla (sjukt ointressanta) mobilbloggning dimper ner här snart.



Bilden blir man ju iaf lite glad av!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tuppen <3

2010-11-15 @ 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0