Passionfruit

Datum: 2010-11-12 || Tid: 12:26:39

Sommaren 2007 var sommaren då jag var i Italien på konfirmationsläger. Där hittade jag två älsklingar, nämligen Labello Melon och Labello Passion fruit (alltså lypsyl för er som inte känner till märket). Jag blev kär direkt och använde dessa flitigt, min absoluta favorit var passion fruit. Världens bästa! När jag kom hem tänkte jag att jag direkt skulle köpa ett till eftersom jag hade hunnit använda ganska mycket på endast en vecka men till min stora besvikelse fanns det inte i Sverige! Jag letade överallt men icke. Lypsylet fick endast användas ibland för att kunna ha kvar den så länge som möjligt. Mitt nästa hopp kom när mamma och pappa ungefär ett år senare åkte till Italien på en liten weekend. Men lyckan var inte på min sida och dom kom hem tomhänta. Men idag, ca 3 år senare har min lycka ÄNTLIGEN vänt! Lypsylet har kommit till Sverige och idag blev jag ägare till mitt alldeles egna hihi. Min söta klasskamrat Malin har nämligen gått och köpt ett till mig, hur underbar?! Det gjorde verkligen min dag, en stor puss till henne!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad roligt att du blev så glad :) Såg den å tänkte på dig, helt klart värd den ;)

2010-11-13 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0