Plugg vs. Juldrömma

Datum: 2010-11-22 || Tid: 14:06:41
Jag och Malin åkte hem på Engelskan för att plugga hemma ist då alla datorer var upptagna. Nu sitter jag här vid min dator, lyssnar på julmusik och myser lite. Dags att ta tag i pluggandet så jag kan fixa pepparkakshuset och dansa lite senare idag!

Jag känner att vi i min familj håller på att falla i någon slags julstämning redan, det har bakats lussekatter, pepparkakor och igår även knäck! En tomte har även tittat fram i kökshörnet. Detta trots att juleafton firas i Egypten iår.

Min jul förra året:


Ja, det var faktiskt otroligt mysigt väder på julafton förra året!


Galet mycket julklappar!


Glada tjejor!

Och nu hur min jul (ungefär!) kommer se ut iår:


Hotellväckning av självaste jultomten!


Poolbad med Emil


Galen parad med 50 tomtar och kameler.


Julmiddag i ett gigantiskt tält med en tomte på kamel som hälsar på och kastar godis.

Tjaa nånting åt det hållet skulle jag väl gissa. Dessa bilder är från julafton 2007 som jag också spenderade i Egypten. Bilderna är sjukt kassa men det var innan jag hade upptäckt systemkamerans charm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0