Saco

Datum: 2010-11-18 || Tid: 23:50:05
Yes, idag bar det av till sacomässan för lite häng. Har verkligen varit världens stressigaste dag och har typ sprungit hela tiden. Detta har satt sina spår på kroppen och jag känner mig helt död verkligen, dessutom har halsen börjat göra ont igen! Attans bananer! Men jag kan väl säga som så att jag inte direkt känner mig särskilt mycket klokare av denna lilla mässa, mest bara lite inspirerad och sjukt taggad på att dra till Austarlien för lite jobb. Just i dagsläget lutar det starkt åt det hållet. Det som distraherade mig idag (förutom all stress!) var alla tunga kassar med kataloger, men främst att jag idag skulle fota min Repotage-uppgift till fotolektionen imorn. Hade dagen till ärat fått låna Lollos superblixt men den ville ju absolut inte jobba med mig. Lyckades typ få den att fungera två ggr på hela dagen, vilket resulterade i mörka, brusiga misslyckade bilder. Känner mig lagom munter! Men bara för att jag är så snäll ( och inte har några andra bilder!) slänger jag upp några här!











Och juste! Efter Saco blev det Harry Potter bio, MYCKET bra och varmt rekommenderad ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0