Svammel

Datum: 2010-11-11 || Tid: 17:15:19
Det är mörkt ute och kallt i mitt rum! Vintern närmare sig och jag fryser hela tiden. Tänkte bara berätta att jag lever och att jag har vart ledig idag, vilket var grymt skönt! Har dock inte gjort ett skit idag vilket jag borde! Svenska nationella är nästa vecka och jag har verkligen ingen som helst aning om vad jag ska hålla tal om. Temat är så tråkigt och oinspirerande så det inte finns och jag tror minsann att mina plugg-gener har gått i ide.

Hur som helst tänkte jag åka ner till Västerängen en snabbis vid klockan sex för att fota en volt och sedan fara vidare till dansen och skaka rumpan av mig. Hoppas dock att pappsen dyker upp snart så att man får skjuts!

För övrigt så hade jag en väldigt bra helg (passar bra att ta upp det nu när en ny helg nalkas!) med spa-mys med Jenny på fredagen och sen lite middag och utgång på lördagen härligt härligt! Imorn är det första studentskivan som gäller med maskerad-tema enda problemet är att jag inte har kommit på vad jag ska klä ut mig till.. hehe ! men kanske dyker jag upp i den här snygga outfiten Lollo hittade:



Jag skulle ju helt klart göra succé, det är en sak som är säker!


Ps. Nu börjar nedräkningen till Jossis födelsedag, PÅ LÖRDAG SMÄLLER DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0