Talking to the moon

Datum: 2010-11-20 || Tid: 12:18:57
Denna dag består främst av städning av mitt kära rum. Sjukt kul! Tänkte bara berätta det för er så ni kan tycka lite synd om mig :)

Nee men just nu sitter jag och drömmer mig bort tillsammans med jenny på msn om att dra iväg till Australien, resa runt, leva livet och jobba lite. Jag kan bara inte sluta tänka på det! Jag ska jobba som ett freak så att jag tjänar ihop en fet reskassa och sen tänker jag sticka efter studenten! Hehe..!

Min gamla myr-bild får representera mina känslor,



ge dig ut på nya äventyr!


Kommentarer
Postat av: Dannie

Jag kommer ihåg när jag fick städa ditt rum hihi ;)

2010-11-21 @ 10:39:01
URL: http://stedad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0