ARGHHHHHH

Datum: 2010-10-13 || Tid: 22:32:43
Nu är min mobil officiellt trasig. Dunk i golvet, skärmen trillar av och Mickis kan inte laga den som hon brukar kunna. Nu är jag riktigt förbannad, arg och ledsen för trots att mobilen är gammal och inte särskilt high-tec så att säga gillar jag den gamla räven och har ingen lust alls att sätta mig in i mobiljungeln för att hitta en bra telefon. VERKLIGEN NOLL LUST! Så om någon vänlig själ där ute har magiska fingrar kan ni gärna komma mecka lite. Det enda problemet är att det inte blir någon bild. Ljudet funkar, ljuset på knapparna funkar men såklart inte bilden på skärmen! Jag blir tokig. Nu måste jag lugna ner mig med lite Bonde söker fru och halv åtta hos mig.

Tack och adjö hoppas ni har en bättre kväll än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0