Chemistry

Datum: 2010-10-17 || Tid: 18:02:05
Pluggingen är igång för fulla muggar och mitt huvud är överfullt av destillation och farliga kemikalier. Trots att jag planerat att få lite plugg gjort i helgen blev det inte riktigt som planerat då det har vart rätt fullt upp. I fredags var det nämligen 18-års firande av Caroline som gällde vilket var supermysigt. Hon hade ordnat med fin buffé och goda drinkar! Tyvärr fick jag ju inte följa med ut och klubba utan fick snällt ta mig hem till chooan istället. Där spenderade jag resten av fredagen och hela lördagen. Idag har jag sprungit med mina kära projektkamrater och varit nere på KM med gympakidsen!

Magen kurrar som fan för här vankas de taco-söndag!!


Inte tacos men så nära man kan komma!

Nu ska jag fortsätta svamla ihop något i min rapport och sedan tänkte jag gå ner i köket och skapa en magisk guacamole! Känn hur det vattnas i munnen... mmmm


Kommentarer
Postat av: D

Chemistry*



haha :D

2010-10-17 @ 20:48:36
URL: http://google translate
Postat av: M

Oh I'm so sorry!

2010-10-18 @ 15:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0