GLAD

Datum: 2010-10-20 || Tid: 10:18:38

WEEEY morgonen började med lite uppvaktning på sängen med finfina presenter av la familia! Och helt chockat ser jag att mamsen har beställt det underbara kamerahalsbandet till mig!! SÅ SJUKT GLAD JAG BLEV! Hon är ju för söt!

Nu är det håltimme fram till 12.25 då bussen går mot Uppsala och Ångströmska. Känns ju lite segt men lika bra att passa på att plugga lite (även fast det borde vara förbjudet när man fyller år!).

Jag ser fram emot kvällen, det ska bli supermys, och jag är otroligt spänd över den omtala presenten av Jenny tha man! (Jenny: Känns skönt att jag blev godkänd så jag får min present ifred!)

Sitter som sagt vid skolans dator så det får bli en bild ur arkivet!


Jennys student 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0