Halv åtta på helgen

Datum: 2010-10-01 || Tid: 18:41:31
Nu har min kära syster hittat på att vi ska ha Halv åtta på helgen i våran lilla stuga. Vilket helt enkelt betyder att vi en i taget ska laga en 3 rättersmiddag till varandra. Ikväll är det premiär och Moa som ska laga mat. Hon är i fullgång nu och har gjort allting helt själv.. även menyn! Hur detta ska sluta återstår att se. Jag var dock nyss nere i köket för jag var så jävla hungrig, då skriker Moa på mig att jag absolut inte får komma in men hon kan fixa nåt till mig och Johan att knapra på. Visst tänker jag. Hon skramlar lite där inne och ut kommer hon med två baguetteskivor med parmaskina och en halv köttbulle på.. intressant kombination! Efter det här kan kvällen sluta hur som helst! Förväntningarna är stora..! Önska oss lycka till.


Bild från i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0