Kalas

Datum: 2010-10-23 || Tid: 15:22:24
I onsdags fyllde ju jag som sagt år! Detta firades med lite middag på kvällen tillsammans med mormor, morfar, Johan, Jenny och Lollo. Dagen var kanonbra! Av Johan fick jag denna fina digitalafotoram, jag blev superglad verkligen! Har velat ha en länge men inte kommit till skott och köpa en, dom är ju så jävla dyra! Men nu har jag den stående på min byrå och massa bilder som rullar!



Av mammsen och pappsen fick jag lite olika saker. Men det jag blev mest förvånad över var ändå kamerahalsbandet som jag önskade mig kvällen innan! Söta mamma hade direkt gått och beställt ett som jag fick hem i brevlådan igår. Glad tjej! I paketet låg det även en guldig ring som såg ut som ett skärp och ett presentkort på 50 kr hos henne, en liten extra present från tjejen som designat smyckena! Mycket trevligt.



Idag är det kalas som gäller för fulla muggar. Köket är uppdukat i 3 bord och mamma har lagat mat ända sen morgonen igår! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0