Killing me softly

Datum: 2010-10-18 || Tid: 22:16:27
Skolan tar död på mig lite halft. Imorn är det nån jävla träning i svenskan inför nationella och man ska skriva en essä på lektionstid. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om utan håller mina små tummar om att det dyker upp något under natten eller så. Samtidigt ska kemirapporten vara klar på onsdag och jag har inte ens gjort klart mitt utförande och vet inte vad jag ska skriva i de andra rubrikerna. Jag vet inte när jag ska hinna allting för det vankas dessutom födelsedag på onsdag och kalas på lördag. Går det att pausa livet en stund så man hinner ta sig i kapp?

Nä jag pausar med lite Halv åtta hos mig istället!

Men först vill jag passa på och sända lite pussar och kramar till Linda som fyller år idag! Grattis toker!



Kommentarer
Postat av: linda

ÅÅÅH vilken FIN BILD.... hahahaha :D

2010-10-28 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0