Kuckelicku

Datum: 2010-10-19 || Tid: 21:03:52



Skolan är i full gång så det är svårt att hinna med bloggen, för min del i alla fall. Mikaela nöter på som fan!
Menmen, antar att det är för att jag aldrig har några roliga bilder att lägga upp men får väl börja ta några i guess, även fast min mobilkamera suger dase och jag har ingen annan. Kanske ska köpa en sån som Malin har? Den är ju skitbra, och den är vattentålig. Malin, var det 4000 den kostade? :)

Menmen, imorgon fyller Mikaela år så jag har slagit in hennes present och djort den sjukt snygg! Hoppas hon blir glad för den, annars ska jag giva henne på moppo! Och imorgon ska vi till Ångströms museum eller vad det hette. Inte så sjukt spännande, låter det som i alla fall, men det kanske är superduper skoj! Men det som suger är att i stället för att sluta typ 13.30 så slutar vi runt 17.00 eftersom vi ska in till Uppsala... Men det blir nog bra, har en så himla skön klass så det kommer rocka fett oavsett vad!


Kommentarer
Postat av: malin

nope runt 3000 vare ;) fast det sa jag ju till dig idag juuuu! :) go for it, den e grymlans :P

2010-10-20 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0