Londooon

Datum: 2010-10-25 || Tid: 22:02:18
Jag berättade aldrig i det förra inlägget om presenternas present. Presenten som drev mig till tårar och gjorde mig glad från hela hjärtat. Till att börja med fick jag en hemmagjord DVD med en film på 24 minuter med en massa knasiga filmer och bilder från min och Jennys tid tillsammans. Bara den var världens bästa och hade gott och väl räckt. Men den lilla knäppisen har gått och bokat en liten tripp till London bara för henne och mig. Nu längtar jag som tusan och kan inte släppa detta! Jag tror inte jag riktigt har fattat vad det var som hände egentligen DET SKA BLI SÅ SJUKT NIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!

Nu förstår jag också varför hon var så himla taggad på att jag skulle fylla ;) hihi

En liten bildbomb från England för drygt två år sedan:


Jag och Bensan


Alla dom söta små flickorna på det äckliga lilla hotellet. Jenny har förhoppningsvis gjort ett bättre val ;)


Middag på Planet Hollywood



Ja, förmodligen en av dom lite sämre bilderna på oss men hittade ingen bra så vi slänger in den här i hopp om att det kommer en liiite snyggare och fräschare från resan vi har framför oss. Men Hey vem vet, kanske känner Jenny för att använda sina röda liser igen? Och jag kanske känner för att strypa mig med min vita sjal? You never know..

Nu blire Biggest Loser och imorn följer Sthlm med skolan och jobb på kvällen!



Kommentarer
Postat av: Presentfixar'n

Skönt att du har valt dom snyggaste bilderna ;D

meeeeen sjukt taggad och sjuuuuuuukt kul kommer det bli! Bäst helt enkelt typ :D <3

2010-10-27 @ 20:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0