Nedräkning

Datum: 2010-10-19 || Tid: 22:20:31
Sen 9 dagar tillbaka har Jenny varje dag (med undantag för två!) räknat ner till min 18 års dag. Varför? Tjaa du, svaret är nog att hon är mer taggad än jag på att jag fyller år. Varför det är så har jag ingen aning om. Kanske beror det på att hon vill ha en rolig vuxenkompis? Kanske för att hon vill festa varje dag och vill att jag ska hänga med? Kanske beror det på att hon ivrig på att ge mig min present? Eller kanske är det bara så att hon är sjukt sugen på att äta grillat och dricka champange? Ingen vet.. Men hur som helst, detta har uppenbarat sig på en rad olika sätt.

- 9 dagar kvar: Nedräkning via msn, Det var här hennes idé började gro!

 

- 8 dagar kvar: Tjejen har kontaktat min mamma och bett henne skriva en lapp med texten "ÅTTA DAGAR" på under mitt täcke.

 

- 7 dagar kvar: Typ världens snyggaste mms trillar ner i mobilen med både rim och coola bilder.

 

- 6 dagar kvar: Tror inte jag fick någon nedräkning idag.. :(

 

- 5 dagar kvar: http://noonelikeus.webblogg.se/2010/october/fem-dagar-kvar.html Ja ni kan ju läsa själva!

 

- 4 dagar kvar: Sötisen har gjort en powerpoint till mig! MAHA

 

- 3 dagar kvar: Idéerna började sina lite men jag fick ett fint rim i ett mail ändå!

 

- 2 dagar kvar: Tyvärr ingen nedräkning p.g.a. olika själ :(

 

Och så har vi då dagens nedräkning som också är den sista nedräkningen! Jag låter bilderna tala för sig själv.

Man blir ju inget annat än lycklig!! Hur ofta får man liksom ett rosa brev på posten med glittriga klistermärken på? Nej juste!

 

Nu är det dags att tagga inför morgondagen och som Jossi sagt kommer bestå av resa till Uppsala, och senare på kvällen en liten mysig middag med mormor, morfar, jenny, johan och familjen! Tjocka släkten tar på lördag.

 

Nej nu är det dags att signa ut här ifrån och gå och lägga sig för sista gången som 17 åring höhö!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

HElt klart godkänd! Du får din present ikv, den går icke till någon annan ;)

2010-10-20 @ 05:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0