Paket!

Datum: 2010-10-04 || Tid: 21:58:04
Idag är jag en lycklig flicka för både min canvas tavla och mina 100 bilder från Fuji kom idag! Canvasen blev sjuktbra och nu vill jag bara beställa fler! Jag vet dock inte vart jag ska sätta upp den nånstans, egentligen passar den inte riktigt i mitt rum eftersom bakgundsfärgen och min tapet är ungefär samma färg, den smälter liksom in. Men det tål att kluras lite på. När den kommer upp kanske jag slänger in en bild ;) Canvasen är iaf bilden på mig och Johan som finns i headern och som finns här.

Nu blir det till att plugga lite historia och sen kanske kolla på något på TV innan sägen kallar!



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0