Parfymer och porträtt

Datum: 2010-10-27 || Tid: 22:37:11
Idag fick jag min lilla present från Lollsen, nämligen en parfym! Hon är så söt mitt lilla krull, för inte bara det att jag fick en present hon ställde även upp (än en gång!) på att vara min modell för fotoläxan då det denna veckan är Yrkesporträtt. Även Mallanbrallan ställde upp och fick spela ny stylad. Tack så hemsk mycket tjejor för hjälpen. Bilden kanske kommer upp när den är klar, vem vet..? ;)


Halva bilden från Status-temat för nån vecka sen. Tycker att hon passar väldigt bra i rollen som businesswoman!

Nu är det bäst jag drar över bilderna till ett USB-minne så jag kan fixa till dem imorn på lektionen och sen är det stor tid för sängen! Imorn står klockan väldigt tidigt eftersom det är dags för det slutgiltiga InBody-testet i Enköping klockan 07.45!! Kommer jag vara död? SVAR JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0