You can't play on broken strings

Datum: 2010-10-12 || Tid: 20:17:28
Imorgon är det den 13 oktober och jag och Johan firar två år som ett par! Det känns helt galet! Det är även 8 dagar kvar tills jag blir en vuxen människa och måste ta tag i mitt liv och sisådär 63 dagar tills jag åker iväg till solens land, Egypten! Just nu vill jag dock bara krypa ihop till en liten boll i Johans knä och bli klappad över håret. Fysikprovet gick förjävligt igår och jag vill för allt i världen inte göra omprov! Dessutom bombar lärarna oss med skoluppgifter och mitt huvud sprängs. Grey's skulle inte sitta fel nu men texten vill inte synka med avsnittet :( Nu längtar jag till helgen och varmare tider. När träden var såhär vackra :


Bild från i somras

och det fortfarande var ljust på kvällarna...

Ps. Panik på fotouppgiften! Jag har idé-torka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0