ARRGH!

Datum: 2010-09-26 || Tid: 15:24:37

ARRGH!! Känner mig ungefär som herrn här ovanför just nu..

Livet är så mycket bättre om man är 18, för då får man teckna medlemskap på det nyga gymmet 24Seven som öppnade idag i Bålsta. Jag har taggat som fan och längtat som bara den toill att få träna på ett riktigt gym! Annars har jag ju fått nöja med mig den sunkiga och sketna gymmet i skolan, som är sämst.. Så idag var det the BIG day, jag och Tedy ställde oss i kö för att få vara dom 200 första som skulle "belönas" med ett årskort för bara 995 spänn, istället för typ 1500 tror jag. När jag stått där i typ en kvart (i den SJUKT SEGA KÖN! De tog två pers/15 min typ...) så kom en av de som arbetar på 24Seven och sa till alla:
"Är alla 18? Det är väldigt viktigt!"
Och jag ba "Fuck, jag är inte 18... Ursäkta, jag fyller 18 om ungefär 6 veckor, funkar det ändå?"
"Nej tyvärr.."
"aha, måste jag ha målsmans tillstånd då eller?"
"Nej, tyvärr, du måste vänta de där 6 veckorna innan du får träna här."

Då rasade min värld samman, nästan i alla fall. Jag vart sjukt lack och typ ledsen för jag såg fram emot att få träna där så in i norden ska ni veta! Menmen, får väl gott vänta de där fakin 6 veckorna. Varför ploppade jag inte ut tidigare? Typ i Juni? :´(

I-landsproblem nr 1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0