Blöt hund

Datum: 2010-09-13 || Tid: 16:33:34
Nu är jag lagom snygg med slickat hår, mascara under ögonen och badrock! Är nyss hemkommen från en löprunda i vibyspåret med Eve, och självklart kunde inte gud vara snäll nog och göra så det slutade regna. Så detta är resultatet av 40 min i regn. Men vad gör man inte?

Men förutom det så gör det förbaskat ont i utsidan av mitt smalben eftersom hela min tunga cykel ramlar och liksom skrapar i det. Självklart var det ju också mitt vänstra ben och på mitt operationsärr så det gjorde ondare än vad det borde gjort, nu är jag blå och svullen och varm i benet. Inte roligt! Men förövrigt var springrundan ganska skön och mysig. Styrkan på marken var ju kanske inte det skönaste jag gjort sen..

Nu måste jag nog plugga, fast jag helst av allt bara skulle vilja lägga mig i sängen, tycka lite synd om mig själv och sträckkolla på Grey's! Det får bli i ett annat liv..


En anna sak värt att nämna är ju att det är den 13de idag vilket betyder att det är min och Johans dag idag! Önskar att han kunde komma hit nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0