Drip Drop

Datum: 2010-09-29 || Tid: 22:48:51
Tiden då alla blir förkylda är här. Självklart ska denna hemska sjukdom även drabba mig. Och självklart, "halsbarn" som jag är, drabbar den främst min hals! Jag har fan ständigt ont i halsen och jag hatar det. Jag hatar det extra mycket nu när vi är mitt inne i projektet och vi ska hårdträna. Inte så himla passande eller? Fick avstå 3 hela träningspass idag så nu ligger jag rejält efter kan man säga. Egentligen borde jag kanske inte gymma imorn, men vad fan ska jag göra? Jag får helt enkelt hålla tummarna för att det är över imorn!

Förövrigt har jag och min käre far namnsdag idag (Mikaela och Mikael!). Så jag vill med det här inlägget även sända ett litet grattis till alla Mikaelor och Mikaels som finns där ute. G R A T T I S ! jag fick en lite namnsdagspresent av min familj i form av en WCT-tröja från Adidas med kanske världens finaste färger, turkos och lila. Orkar tyvärr inte fota den nu men det kanske kommer vid ett senare tillfälle!


Oj fuck, nu är det IDOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0