Håltimme

Datum: 2010-09-03 || Tid: 12:29:24

Skolan äger..! Jag älskar håltimmar, jag älskar att vänta och jag älskar älskar älskar att vi har alla datorer inproppade i världens minsta rum... Eller ah, kanske inte! Sitter och bara väntar på att klockan ska bli kvart över ett så att jag kan få ha min lektion (Foto A) och sedan sluta. Det är ju iaf tur att det är en rolig kurs som går såhär sent, annars hade jag nog inte pallat vara kvar och bara vänta.

Ikväll blir det kräftmiddag, MUMMA och sedan blir det mys med Johan. Imorn är det som Johan sa jobb och sen bio. Vi har nu bestämt oss för Inception eftersom alla säger att den är grym.


Enda bilden jag hittade på min användare (bortsett från en ful på mig och en på Jocke från våra personporträtt från 1an.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0