Happygirl

Datum: 2010-09-17 || Tid: 17:30:35
Nu är det heeelg! Den här veckan har gått så sjukt fort men jag klagar inte! Slutade vid halv fyra idag med Foto som sista lektion. Foto klassen var ganska seg idag med tanke på att jag redan var klar med veckans uppgift, fick ist kolla på en video om PhotoShop med en kille som måste haft den tråkigaste rösten i världen. Jag höll på att somna ett flertal gånger och det mesta han sa visste jag redan. Det var väldigt basic, typ "såhär markerar du ett föremål". Inte världens roligaste kanske men redovisningen av kärleksbilden gick bra! Efter det begav jag mig till Ica och köpte två granatäpplen och en honungsmelon som blir mitt fredagsmys ikväll. Även en DigitalFoto fick följa med mig hem. Jag kände mig så glad att det var helg så jag passade på att unna mig lite vardagslyx, och vad passar då inte bättre än en tidning?

Jag älskar verkligen att öppna en ny färsk tidning, sjuka in i alla repotage och bara drömma sig bort. Fototidningar speciellt. Det finns så himla mycket bra tips och inspirationen sprutar. Efter att mitt rum är uppstädat tänkte jag krypa upp i min fåtölj och låta tidningens värld omfamna mig.




Förörvigt hade jag på mig min hjärtkjol (som ni ser på bilderna ovan) från H&M idag vilket gjorde dagen ännu lite roligare.

Lite senare ikväll kommer Jenny hit och gosar lite med dig. Ska bli jätteroligt att träffa snutten igen, känns som det var alldeles för länge sen vi sågs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0