Jag är arg.

Datum: 2010-09-07 || Tid: 22:15:12
Jag önskar att jag kunde förlänga dagarna med några timmar! Då kanske man skulle hinna med allt som man vill och ska och måste hinna med. Jag känner mig frustrerad och arg. Från och med nu måste jag nog börja planera mina dagar in i minsta detalj och aldra träffa mina vänner eller pojkvän. Låter inte så kul.. Men vad gör man?

Förutom att mitt liv är sönderstressande blir jag arg på våra jävla lokaler i skolan. Att vi tvingas dela med media och trängas med lika många (några!) datorer som bara nv hade innan. Och dessutom i ett jävla minirum som går att boka för lektioner! Detta leder då i sin tur till att vi inte har några datorer alls när denna sal är bokad av en lärare. Vilket leder till att vi inte kan plugga i skolan på lektionerna och måste göra allt jävla jobb hemma!! Är det så det ska vara?! Bara för att "Kämpe-barnen" ska ha sitt jävla utrymme för sig själva och inte får bli störda! Jag blir så sjukt less! Nu hoppas jag att rektorn fixar det här till imorn, annars tänker jag gå dit igen och tjata på honom tills han fixar det här. Det är inte meningen att vi ska behöva jobba hemma med sånt vi egentligen ska kunna göra i skolan!


När jag såg att min gröt hade format sig som ett hjärta i morse trodde jag att det betydde att det skulle bli en bra dag, men icke!

Nu ska jag kolla på Halv åtta hos mig och krypa ner i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0