Mio min Mio

Datum: 2010-09-11 || Tid: 14:02:09
Igår blev det inte mycket av med städningen. Mami och papi skulle åka till Mio och kolla på soffa så jag följde med. Jag blev kär i iprincip allt jag såg. Bland annat i dessa skönheter nedan i collaget. Elefanterna längstned är så himla söta och bara ascoola, ramen är fantastisk och Buddahn som skymtas i den övesta bilden kan man ju inte annat än att älska. Jag vill ha en egen lägenhet att inreda och ha massa pengar just nu! Skulle ju vara helt fantastskt!


Ursäkta kvalitén, men så går det när man bara har mobilen till hands.

Nu ska jag träffa Lollsen och senare ikväll ska jag hem till Johan och baka pizza!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0