No diggety

Datum: 2010-09-10 || Tid: 16:27:56
Nu är jag hemkommen från skolan. Har varit en lugn dag idag och inte särsklit ansträngande. Jag gillar Roland och jag börjar även gilla Anders. Idag klagade vi på att det var så jäkla kallt i fysiksalen. Då går han och hämtar en värmelampa och ställer den så att den riktar värme på oss. Man kan ju inget annat än att gillare!

Förutom det så gillar jag även Idol och som så många andra också tycker är den här killen helt underbar! Så jävla härlig och bäst på gitarr och sång!



Nu ska jag nog plocka upp lite i mitt rum, dammsuga lite och bädda sängen. Sen kommer förhoppningsvis Johan hit ikväll (LOLLO DU SVARAR INTE I TELEFON!) och då blir det Idol och granatäpple!




Kommentarer
Postat av: lollo

men du hade faktiskt inte städat ditt rum unga dam!

2010-09-11 @ 10:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0