No school today

Datum: 2010-09-30 || Tid: 12:39:12
..vilket också betyder ingen träning idag heller! Nu ligger jag verkligen efter.. Min hals måste vara bättre imorn så jag kan träna!

Nu på morgonen har jag kollat på The Bounty Hunter, rolig och bra feelgood-film. Dock har jag redan glömt hur den slutade.. heheh! Tanthjärnan framme igen. Resten av dagen ska jag väl ägna åt att kurera mig, fixa till lite bilder och plugga (om jag får igång mitt word som inte vill jobba med mig!). Idag är det ju dessutom "fredag" eftersom vi är lediga från skolan imorn, kanonis på det!

Mycket sammanhängande text. Bra gjort. Slänger in en gammal bild på mig och Johan. Tror att vi spelade teater på svenskan den dagen. Därav mössan och solglasögonen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0