Open up your eyes

Datum: 2010-09-18 || Tid: 00:42:20
Lollo fick ryck ikväll och bestämde sig för att vi skulle ut och ha en liten fotosession ungefär vid klockan sex ikväll. Visst tänkte jag det låter kul, cyklar hem till henne vid halv sju och vi kommer ut ungefär en kvart/halvtimme efter det. Toppen verkligen, det var inte direkt så att solen totalt hade gått ner och världen var helt mörk då... Lite misslyckat kan man tycka, men Lollo var söt som socker och jag var glad ändå!

Resten av kvällen har jag ägnat åt att titta på nån golffilm med min golfnördiga familj som varade i ca 2 h och 45 min pga reklam stup i kvarten! jag blir så sjukt irriterad av all jävla reklam som avbryter heeeeela tiden. Det är fan inte värt att titta på film på TV såå segt. Men annars var filmen helt okej, gammal och fin.

Nu ropar sängen mitt namn. Mina ögon ser knappt nåt längre.

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0