Stans shoppingfaktor sög

Datum: 2010-09-05 || Tid: 20:48:32
Jag tänkte ju köpa ett Adrian Hammondlinne på Gate One i Gallerian när jag och Mickisenanen åkte in till stan igår, men de var slut! Slut hos återförsäljaren sa dom.. Skulle ta typ 10 dagar eller något sånt innan de skulle få in nya. Då vart jag lite deppig och sumpade chansen att köpa en snygg H&M-tröja, ångrar det som fan nu! Får göra det någon annan gång.

Men nu har jag kompletterat det hela med att beställa en Adrian Hammond T-SHIRT itsället :D Samma färg som linnet men en t-shirt istället, tjockt nice, i'm happylito.



Den tröjan vart det! Blir att vänta på att den ska landa i brevlådan nu, lär väl förhoppningsvis komma på tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0