Sunday bloody sunday

Datum: 2010-09-05 || Tid: 17:46:56
Vakna hos Johan.
Duscha.
Äta lunch.
Gå till bussen.
Träna barnen.
Hem.
Duscha.
Fika.
Svara på mail.
Hänga.

Min otroligt spännande dag! Nu ska jag ta mig ner för trappan, käka lite middag och sen gå upp till Malin för att åka till Eve och planera lite projekt. Dags att börja imorgon! Har lite blandade känslor inför det. Kommer bli roligt men tror också att det kommer bli sjukt jobbigt och stressigt framför allt. Att hinna med skolan samtidigt som man ska träna 5 ggr/vecka, träna barngympa 2 ggr/veckan + jobba 1-2/gg/veckan! Men vem vet? Kanske har jag livet på min sida och klarar det här utan att dö lite. Hehe



Lite bilder från stan kommer kanske senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0