Sunday

Datum: 2010-09-26 || Tid: 22:22:26
Ganska seg söndag måste jag säga. Även och mötet med pinglorna Nizzy Bizzy och Carbonaran var rätt underhållande så var väl inte jobbet särskilt kul. Hade velat åka iväg med mammsen och pappsen och kollat på möbler eller nåt. Haha. Det är så man spenderar en söndag på bästa sätt enligt mig. Men jobba bör man annars dör man. Eller? Nej kanske inte, men man blir rikare iaf!


Igår var iaf jag och Johan i stan och myste runt lite. Dannie kom även in och hängde lite med oss. Jag var främst på jakt efter två par skor, ett par svarta jeans och en sjukt snygg spetströja från Monki. Jag kom inte ens hem med hälften av alla grejerna.. Var ganska besviken över att skorna jag skulle ha samt Moni tröjan inte fanns någoanstans. Men det vägde upp när jag hittade dom perfekta jeansen på BikBok! Att prova dom var som ett helt träningspass men när dom väl var på satt dom som en smäck. Som tack för att jag handlade hos BIkBok fick jag en "goodiebag" på köpet. Vilken bestod av hårsnoddar, hårnålar och ett par otroligt fula armband. Men det är tanken som räknas, så jag var glad ändå!

Nu skulle jag iaf bara vilja krypa ner i sängen och sätta på Grey's. Men mitt Grey's är dumt och texten är osynkad :( Förtjänade en ledsen gubbe faktiskt!



Just det! Temat till denna veckas foto är Status. Någon som har någon bra idé? Jag är öppen för förslag så att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0