Tired

Datum: 2010-09-06 || Tid: 21:17:28
Nu är min kropp helt slutkörd och mitt vänsterben har gått opch blivit tant, men både smärta i höften och knät!
En dag med pilates, cooperstest och dans kan bara resultera i en sak imorgon:

T R Ä N I N G S V Ä R K !

Men man ska väl känna att man lever antar jag?

Cooperstestet gick iaf bättre än väntat, nu hoppas jag bara att jag kan lyckas förbättra mitt resultat till nästa gång som kommer vara om ca 8 veckor. Har även beställt en pulsklocka nu (för 300 spänn!!!) som jag hoppas få hämta ut imorgon så jag slipper tjuva Malins ;)

Nu sitter jag här och väntar på att Lindafis ska logga in på msn så vi kan ha cybermöte, hehe. Men hon är redan 4 min försenad, vet inte hur jag ska kunna acceptera detta!


Det här skulle sitta riktigt fint just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0