Torsdag

Datum: 2010-09-16 || Tid: 08:58:17
Ni får ursäkta min alldeles överdrivet roliga rubrik men så kan det gå klockan 8.48 på morgonen. Jag är sjukt jävla trött. Somnade sent igår och idag har jag egentligen sovmorgon till låt se.. klockan 12.15!! Men ändå är jag vaken nu för jag ska GYMMA. Herregud! Nu känner jag mig verkligen som Johan, förutom den lilla detaljen att jag hatar att gymma och han kan dö för det. Men nu är det så det är och det är bara acceptera. För efter skolan sen ska jag och Evelina simma i en timme också. Vilket jag nästan känner mig ännu mer otaggad på eftersom jag har så sjukt ont i min mage. Enligt kalendern är det även body power idag men vi får se hur det blir med den saken! Känner att jag kommer vara rätt så död hela jag efter det här.

Inte nog med det så skulle vi ha gjort klart våran jämförelse mellan två högkulturer till idag på historian. har jag gjort det, neej! Kommer jag hinna göra det nu, neej! Jag får helt enkelt lämna in det senare ikväll. Jag hoppas inte Maria piskar mig!

Slänger upp en skön bild på en skön t-shirt som fanns att köpa på Planet Hollywood i London när jag och Jenny var där för ca 2 år sedan!



Nu är det dags att göra sig klar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0