Den där valborg

Datum: 2011-04-29 || Tid: 00:06:13
Alltså är det någon "högtid" som känns så otroligt överhypad så är det den som kommer om två dagar, Valborg. Bara för att jag tycker att den är så överskattad så slutar det alltid med att jag slöhänger med Jenny typ.

- Förra året spenderades (som vanligt) med Jenny. Vi började kvällen med lite kryck-häng i mitt rum, och sen gled vi över till mister Engström där vi tittade på film och nästan somnade. Trevligt men ingen brasa så långt ögat kunde nå.

- Året innan det slöade jag bara med Jenny och Johan och spelade SuperMario på Nintendo64, även det trevligt men inte direkt speciellt.

- Året ännu innan det var nog ändå det knäppaste. Jag och Jenny ensamma i mitt hus spelades på SuperMario (även då..) samt försökte tillverka vår egen äppeljuice.

Vad som händer i år vet jag fortfarande inte. Och jag vet inte ens om det är någon idé att göra upp några planer, det regnar ändå alltid...



Valborg 2010, kryck-häng underbart!

Tyvärr verkar bilderna på äppeljuicen vara spårlöst borta.. Så kryck-hängar bilderna får försöka göra det här inlägget läsvärt.

Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0