Påsk snart eller?

Datum: 2011-04-04 || Tid: 17:14:19
Ojojoj här var det dammigt. Senaste inlägget publicerades för typ en vecka sen! Livet är hektiskt just nu, och det blir inte bättre av att jag har varit sjuk. Men nu börjar jag komma upp på banan igen och efter mattenationella på onsdag tror jag att livet kommer bli lite skönare igen.

Hur som helst vill jag bara påminna alla därute om att det är påsklov om sisådär 12 dagar. Jag längtar som tusan, och jag älskar påsken! Man blir så lycklig av alla färger och små blommor som ploppar upp. För exakt ett år sen var det påsklov, och påsken firades för fulla muggar.



Då hade det kommit tussilagos redan och Agnes var bara en liten plutt som låg stilla. Nu springer hon runt och härjar som en galen tupp.

GE MIG PÅSKLOV NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0