100 år och 100% redo

Datum: 2011-02-26 || Tid: 12:35:43
Sminket är på plats, jag har satt på mig ett par vackra strumpbyxor med blommor, en klänning med stora nitar (?) och ett par tunga örhängen. Nu saknas bara lite ringar, hårfix och lista ut vad sjutton jag ska sätta på mig för skor. Börjar också seriöst fundera på om jag måste sätta på mig någonting över klänningen, det är ju faktiskt inte sommar riktigt än Mikaela.. Men sen när allt det är fixat är jag 100% redo för lite 100 års partaj!

Tog två snabba bilder på hur jag ser ut i stunden. Skärpan lyckades flyga iväg nån annanstans och håret spårade lite. Men annars så!



Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0