Allah <3s dag

Datum: 2011-02-15 || Tid: 20:12:33
För er som inte visste det så var det alla hjärtans dag igår! Detta firade jag tillsammans med min underbara flickvän Mikaela, genom att boka ett bord på Bålstas bästa restautand, nämligen kinesrestaurangen Lucky House. Till förrätt åt vi båda vitlöksmarinerade jätteräkor och till varmrätt åt Mikaela kycklingspett i jordnötssås och jag åt thailändsk kyckling med cashewnötter. För er som inte är så bekanta med kinesmat så får man ju såklart ris till maten! ;)
Till maten delade vi dessutom på en halv karaff med husets vita vin! Snacka om skänt att vara 18! Faast, servitrisen kollade inte ens om vi hade åldern inne, riktigt sköning den där.


OBS!! INTE VÅRA BILDER. VÅR MAT SÅG MYCKET GODARE UT!


Allt detta kan man säga tog oss ca 3 timmar. "VA!?" tänker ni nog nu, inte sant? Hur sjutton kunde de äta så långsamt? Men saken var den att det var sjukt mycket folk som hade bestämt sig för att antingen äta där eller köpa med sig mat hem, och Lucky House är inte speciellt stort så de hade mycket att göra, så det var ju okej. Hon som serverade oss bad nog om ursäkt 4 gånger för att allt gick lite långsamt =)

Men det var sjukt gott och kanske värt all den där väntan!

Sen for vi hem för att mysa och Mikaela fick en ros av mig och jag fick lite choklad och en fotoramsnycklering, astuff!

Sen kollade vi på en värdelös film "För kärleken" hette den. En tokdålig svensk film om ingenting, typ.. Var bara en massa kända skådisar, så vad kan man förvänta sig egentligen?
Här är en bild på omslaget, så att ni vet att ni inte ska hyra den/ladda ner den om ni ser den!!!




Kommentarer
Postat av: Mickis

Hahah du är bäst på att blogga! x) HAHAH

2011-02-15 @ 21:55:16
URL: http://tvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Måste hålla med om att det var en av de sämsta filmer jag någonsin sett!!

2011-02-25 @ 17:52:24
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0