Bilharzia

Datum: 2011-02-15 || Tid: 22:42:15
Det är svinkallt ute + Jag har inget element = Jag fryser!

Förövrigt har den här dagen inte varit den bästa i mitt liv. Helt ointressant, seg och omotiverande. Kanske för att den bestod av två mattelektioner.. Det hela blir ju inte direkt bättre av ett samtal från jobbet, "Vart är du någonstans? Du ska jobba nu.", och så har man ingen aning om det själv för att man inte har fått rätt jävla schema! Hur svårt kan det vara?!

Bara för att dagen har varit som den har varit så bjuder jag på lite crappy mobilbilder från dom gångna dagarna.


Skidåkning i Lördags. jag har fortfarande träningsvärk i vaderna..


En snygging och en skål en från igår.


Bilder från idag. Sjukt söta och inte ett dugg trötta på den första bilden. På den andra sniffar Johan Eves godispåse i brist på eget snacks..

Nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt GossipGirl och läsa lite om den extremt mysiga sjukdomen, Bilharzia, som vi har förhör på imorn.. Vaaaaarföööör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0