Chest to chest, nose to nose

Datum: 2011-02-16 || Tid: 23:06:28
Jag har ont i hakan från ett flertal smällar från barngympan idag. Jag lyckades på nåt sätt alltid vara ivägen för en fot eller en arm. Meen det är smällar man får ta. Höhöhöhö.

Eftersom jag är sämst på att plugga hamnade jag (som alltid!) bland mina bilder istället. Och så råkade jag bara klicka upp photoshop och sen var det kört! Men eftersom jag känner mig så lack på allt just nu och världen är helt grå blev bilderna det med.. Vet inte ens om jag gillar det. Men vad ska man göra? Det är väl meningen att bilder ska förmedla känslor? Här har ni mina: (ja jag är dyster)


Bilder tagna på landet

Om nån undrar så är det här en svammel-blogg. För det är det enda inläggen består av. Svammel och skitsnack om ointressanta saker. Mest från mina tappra försök att hålla denna bebis vid liv eftersom dess pappa är lite omotiverad så att säga. Meen nu ska jag sluta svamla och tja, borsta tänderna? Troligt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0