Degar fredag

Datum: 2011-02-25 || Tid: 21:47:25
Dagen har varit sjukt degig och jag har inte gjort särkskilt mycket vettigt. Har mest suttit här och låtit klockan rusa iväg. Det enda som är värt och nämna är att:

- Jag har lagt in alla bilder från igår på en cd skiva som Agnes ska få som ett minne från sin första födelsedag.
- Jenny kom över en stund och vi var så slöa så det inte var sant. Vi låg mest i min säng (observera att klockan var typ 15.00..)
- Jag har tränat (kanske egentligen det enda vettiga, nu när jag tänker efter)

Nu känns kroppen trött ifrån träningen och skållad ifrån duschen. Härlig känsla! Det bästa med att duscha är att vrida upp kranen så det riktigt bränns på kroppen och man blir röd som en kräfta. Hihi

Hade i alla fall tänkt fortsätta dega dom resternade timmarna på den här dagen, varför bryta trenden nu liksom? Imorn bär det i alla fall iväg på firande av min gammelfarmor som fyller 100 år, det ni! Det ska bli riktigt kul då det var sjukt länge sen jag träffade henne. Och precis som Johan skrev här nedan så blir det bio på kvällen. Ska verkligen bli jättemysigt!

Bara för att piffa upp det här förvirrande inlägget slänger jag in en liten bild från igår och en liten sång som är fin.


Foto taget av min käre moster på mig och födelsedagsbarnet på studsmattan


Paper Heart - Tyler Ward

Ha en fin fredagkväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0