Huvudvärk

Datum: 2011-02-27 || Tid: 22:09:38
Nu är min kropp död och mitt huvud hänger inte riktigt med. Det var oerört mycket folk nästan kaos dom två första timmarna på jobbet. Jag som redan hade huvudvärk innan mådde ju inte direkt bättre av det. Imorgon är det skola också och ångesten växter sig större för varje minut. J-A-G O-R-K-A-R I-N-T-E-!

Nu sitter jag och spelar lite körteori-spel, men snart kommer mamma hem från gymmet och då blir det solsidan för fulla muggar. Sen ska jag faktiskt ta och bädda ner mig i min stora sköna säng och hoppas att mitt huvud mår bättre imorn.

Bara för att piffa upp det här inlägget lite slänger jag in två bilder på fikat från 100 års kalaset igår.




Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Häftigt med 100års-kalas, det är inte varje dag man går på ett sån't :)

2011-02-28 @ 12:59:03
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0