Inte ett dugg gammalt..

Datum: 2011-02-18 || Tid: 18:38:22
Vilka fynd man kan göra när man städer tänker jag när jag får syn på min chokladkalender från i julas.



Kul tänker man vid första anblicken, vid andra anblicken tänker man "det skulle vara gott med choklad nu". Och i den stunden inser jag att det finns oöppnade luckor i den. Närmare bestämt hela fem stycken! Vilket fynd.. ända tills jag öppnar luckorna och finner detta..



Jag som inte trodde att godis kunde ruttna, men den här chokladen mår fan inte bra.



Den till vänster ser ju någorlunda okej ut, men vad fan har dom andra för sjukdom? Supersmarrigt, verkligen!

Någon som vill smaka? Jag bjuder för jag är en snäll flicka :)




Ps. Nu tycker jag att det får vara nog på det här jultemat som verkar ha startat här..

Kommentarer
Postat av: FotograOliviaOlsson

Usch fy ..

2011-02-27 @ 10:54:19
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0