Kalas

Datum: 2011-02-25 || Tid: 00:20:31
Bildredigering till långt in på natten, standard. Dagen har bestått av fota, fota och åter fota. Först var jag paparazzi på ungarna i leklandet, sen kom (stavade just kom med två m, så trött är jag!) Dannie hit för en liten photoshoot (då jag fick chansen att pröva min nya reflexskärm) och sist bar det av hem till kusinerna för tacofiesta och 1 års firande där jag fick äran att fota födelsedagsbarnet. Jag är helt slutkörd efter dagen och det jag helt av allt skulle vilja göra nu är att hoppa ner i sängen och somna in i Johans armar. Men eftersom han fortfarande är hemma och sjuk så tänker jag "pina" mig igenom resterande av bilderna från Agnes dag innan jag låter Johan Blund ta hand om mig.



På bilden syns Agnes och Emil åkandes i en rutchkana (hur fan stavas det?) och Agnes present från Julia. Supersöt anka som hon har gjort själv.

Sov gott alla fina ♥


Ps. Bli frisk Jooooohaaaan!! Jag vill gå på bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0