God bless the broken road

Datum: 2011-02-06 || Tid: 20:04:53
Nu är jag så sjukt sugen på att skaffa en liten kattunge att bara ligga och gosa med i sängen!



Bilder från igår.

Tanken var att jag skulle kolla på Solsidan och sen ge mig på en omgång plugg. Men jag fastnade i soffan och tittate på en Wallander också... Nu sitter jag här och håller på törsta ihjäl och klockan är skitmycket! Inte bra Mikaela! Men men tiden går tyvärr inte att spola tillbaka så det är väl lika bra att lägga idén om att plugga på hyllan och gå och sussa iställt. Plugga är överskattat, så godnatt på er alla söta!



Kommentarer
Postat av: Pontus R

Riktigt fina bilder blir det! :)

2011-02-14 @ 12:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0