Pillipill

Datum: 2011-02-24 || Tid: 00:04:50
Eftersom man inte såg hela texten i den gamla headern slängde jag ihop en ny nu bara för att jag är så uttråkad. Är inte sådär jättenöjd och skillnaden från den förra är inte gigantisk, bilden kommer (som ni säkert kan se!) till och med från samma dag. Men vad ska man göra när man inte har några nya fina seriösa bilder på mig och Jossi? Det börjar faktiskt bli dags att ta lite nya så jag kan byta ut de gamla bilderna i ramarna. Men så länge får vi stå ut med denna header, här ser man ju i alla fall hela texten och vi slipper heta "två små hjärta" ;)

Förövrigt så är min datormus helt knäpp, för vänsterklicket fastnar typ hela tiden när man klickar, SJUKTJOBBIGT! Hur ska man lösa det? Det blir till att klura på innan jag somnar tror jag..

Skänker till sist en tanke till min sjuke pojkvän, jag hoppas du mår bättre imorn och att febern är borta!



Sov gott alla söta! ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

Åh så vackra bilder!

2011-02-26 @ 07:59:32
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: P O I N T L E S S T A L K .

gud så söta bilder! :)

2011-02-26 @ 22:53:34
URL: http://HTTP://POINTLESSTALK.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0