Romance

Datum: 2011-02-22 || Tid: 14:19:28
Igår var jag och mammsiluttan på IKEA och köpte sängkläder och överkast till den nya sängen. Det blev ett par vita med röda små blommor på. Ganska omatchigt till mina tapeter men dom var så söta och jag hoppas att mina lila väggar försvinner snart.. Förövrigt fick jag min reflexskärm idag! Upptäckte dock att jag hade beställt fel storlek. Tog 56 cm istället för 80 så den är lite mindre än vad jag hade tänkt mig. Vå får se om jag orkar skicka tillbaka den och byta eller om jag behåller den här lilla. Var i alla fall tvungen att testa den lite så min nästan ruttna ros från alla hjärtans dag fick agera modell. Nu är jag taggad på att ha en liten photosoot med mina lakan och en ros. Dannie, när kör vi?



Nu bär det nog av till Jossi för lite mys. Kanske en prommis i solen?

Ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0