Sjukdom = inte kul

Datum: 2011-02-25 || Tid: 19:00:20
Jag blev sjuk i onsdags, dagen vi skulle på studentkryssning till Turku. INTE KUL! Hade sett fram emot det, så det var trist.. Men mina källor säger att jag inte missade något (puh!). hehe..

Jag blev troligtvis smittad av min lillasyster som varit sjuk nästan hela lovet (ja vi har sportlov förstår ni!), och min kära moder trodde att hon hade influensan, eftersom hon hade feber så länge. Men som tur är så har jag repat mig väldigt fort och jag är i princip frisk nu! H A L L E L U J A H !

Imorgon ska jag och min käresta sticka till Kista för att kolla nya filmen Sanctum som fått lite varierad kritik, mest dåligt, men, vi, tja, får väl se vad VI tycker. Och det är ju det viktigaste, typ.. Fördelen med att läsa dålig kritik innan man ser en film är att förväntningarna ligger och ruttnar på botten, och därför blir alltid filmen bättre än man först trodde! Så egentligen är det bra med dålig kritik för en film! eller..?

Menmen, jag får i alla fall abstinens på allt man kan få när man är sjuk.. Träning, frisk luft, hopp och skutt, att kunna andas normalt, men framförallt! MIKAELA-ABSTINENS!

Har tyvärr ingen fin bild att bjuda på, eftersom jag inte ägen en egen kamera. Ja, mina föräldrar har en kamera, men blir inte av att använda den :(. Förlåt.:!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0