Tillbaka till verkligheten

Datum: 2011-02-28 || Tid: 10:28:50
Nu är sportlovet slut och skolan är igång igen. Snoozade typ en timme idag för jag orkade verkligen inte ta mig upp ur sängen för att möta verkligheten. Meen det är "bara" 7 veckor kvar till påsklovet nu och efter det är det bara 5 veckor kvar till STUDENTEEEN!! Tänker jag bara i dom banorna ska jag nog överleva. Innan studenten väntar ju en massa roligt också så som stundentskivor, mösspåtagning och studentbal. Bortser man från alla jobbiga uppgifter och prov (för att inte tala om projektinlämningen!) så är det ju rätt lugnt.. Hehe

Har ingen bild att bjuda på eftersom jag sitter vid en skoldator. Skulle kunna slänga upp en bild på ett par arbetande kvinnor från första världskriget, men vem fan bryr sig egentligen om dom?

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: In The Light

2011-02-28 @ 15:03:32
URL: http://inthelight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0